Verzenden & Afhalen van uw bestelling
Versturen via PostNL.
Bestellingen via Sterk Amsterdam worden standaard verzonden via PostNL.
Afhalen in de Winkel / Click&Collect
U kunt er ook voor kiezen uw bestelling af te halen in de winkel. Deze bestelling kan dan van zondag t/m donderdag afgehaald worden van 09.00 uur tot 01.00 uur, en op vrijdag en zaterdag van 09.00 uur tot 01.00 uur. Bij afhaalbestellingen reserveren wij de producten voor een periode van maximaal 3 maanden na factuurdatum. Na het verstrijken van deze periode plaatsen wij de producten terug in de verkoop, u kunt ze nog steeds ophalen. Bij het ophalen van de producten na het verstrijken van deze periode, bestaat er een mogelijkheid dat een of meerdere producten uit uw bestelling niet langer meer leverbaar zijn. In dit geval kunt u geen aanspraak maken op de bestelde goederen en boeken wij u het totaalbedrag van de ontbrekende goederen terug.
Wat is de levertijd?
Wij streven ernaar uw bestelling op dinsdag en vrijdag aan te bieden aan PostNL. PostNL is marktleider in het bezorgen van pakketten. In 98% van de gevallen is uw pakket binnen 24 uur op de plaats van bestemming. Bij particulier of bedrijf, postbus of vestigingsadres. Dit is echter géén 100% garantie. Zie hiervoor onze algemene voorwaarden.
Wat zijn de verzendkosten?/ Shipping Costs
Bij verzending via PostNL binnen Nederland zijn de verzendkosten €6,95 tot een gewicht van 20 kilogram per pakket. Bij bestellingen groter dan €100 nemen wij de verzendkosten van het eerste pakket voor onze rekening. Bij bestellingen groter dan 20 kilo wordt voor ieder volgende pakket tot 20 kilo €6,95 verzendkosten gerekend. Wanneer uw totaalbedrag i.v.m. leverbaarheid van producten uiteindelijk lager blijkt te zijn dan €100 worden er verzendkosten in rekening gebracht.
Niet thuis?
LET OP: PER 1 JULI 2022 STOPT POSTNL MET HET NIET-THUISBRIEFJE BIJ EEN MISLUKTE BEZORGING.
LET U ER DAAROM OP DAT U UW E-MAILADRES GOED INVULT BIJ HET PLAATSEN VAN UW BESTELLING.
Wanneer een pakket niet bij u afgeleverd kan worden, probeert de bezorger het bij uw buren te bezorgen, wanneer dit niet mogelijk is gaat het naar een PostNL-locatie in de buurt. U krijgt hierover bericht per e-mail, in de Track & Trace en een melding in de PostNL-app. Hierin staat bij welke PostNL-locatie u de zending kunt afhalen. Het pakket blijft één week op het postkantoor beschikbaar, daarna wordt het retour gestuurd.
Voor meer informatie, zie de website van PostNL.
Is mijn pakket al verzonden of vertraagd?
Heeft u zich geregistreerd tijdens het bestelproces? Dan kunt u via uw account kunt u de status van uw bestelling volgen. Als uw bestelling in uw account de status ‘verzonden’ heeft maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet PostNL in plaats van 24uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Heeft u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden.