Loading..

Artikel is toegevoegd aan uw winkelwagen.



Vragen voor de winkel: +31 (0)20 6181727 / Helpdesk webwinkel: +31 (0)20 760 3076

Sterk Amsterdam, De Clercqstraat 7, 1053 AA Amsterdam

Verzenden & Afhalen van uw bestelling

Versturen via PostNL.

Bestellingen via Sterk Amsterdam worden standaard verzonden via PostNL.

Afhalen in de Winkel / Click&Collect

U kunt er ook voor kiezen uw bestelling af te halen in de winkel. Deze bestelling kan dan van zondag t/m donderdag afgehaald worden van 09.00 uur tot 01.00 uur, en op vrijdag en zaterdag van 09.00 uur tot 03.00 uur. Bij afhaalbestellingen reserveren wij de producten voor een periode van maximaal 3 maanden na factuurdatum. Na het verstrijken van deze periode plaatsen wij de producten terug in de verkoop, u kunt ze nog steeds ophalen. Bij het ophalen van de producten na het verstrijken van deze periode, bestaat er een mogelijkheid dat een of meerdere producten uit uw bestelling niet langer meer leverbaar zijn. In dit geval kunt u geen aanspraak maken op de bestelde goederen en boeken wij u het totaalbedrag van de ontbrekende goederen terug.

Wat is de levertijd?

Wij streven ernaar uw bestelling op werkdagen binnen 24 uur aan te bieden aan PostNL. PostNL is marktleider in het bezorgen van pakketten. In 98% van de gevallen is uw pakket binnen 24 uur op de plaats van bestemming. Bij particulier of bedrijf, postbus of vestigingsadres. Dit is echter géén 100% garantie. Zie hiervoor onze algemene voorwaarden.

Wat zijn de verzendkosten?/ Shipping Costs

Bij verzending via PostNL binnen Nederland zijn de verzendkosten €5,95 tot een gewicht van 30 kilogram per pakket. Bij bestellingen groter dan €89 nemen wij de verzendkosten van het eerste pakket voor onze rekening. Bij bestellingen groter dan 30 kilo wordt voor ieder volgende pakket van 30 kilo €5,95 verzendkosten gerekend. Bij bestellingen onder de €25,- zijn wij genoodzaakt €1 extra in rekening te brengen. Wanneer uw totaalbedrag i.v.m. leverbaarheid van producten uiteindelijk lager blijkt te zijn dan €89 worden er verzendkosten in rekening gebracht.

Niet thuis?

Wanneer een pakket niet bij u afgeleverd kan worden op dinsdag t/m zaterdag, wordt het later nog een keer aangeboden. De dag en het tijdstip van de 2e bezorging is afhankelijk van de dag van de 1e bezorging. Als u ook bij de tweede aanbieding niet thuis bent, dan vindt u een bericht in uw brievenbus. Daarop staat bij welk postkantoor u de zending kunt ophalen. Het pakket blijft 3 weken op het postkantoor beschikbaar.

Is mijn pakket al verzonden of vertraagd?

Heeft u zich geregistreerd tijdens het bestelproces? Dan kunt u via uw account kunt u de status van uw bestelling volgen. Als uw bestelling in uw account de status ‘verzonden’ heeft maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet PostNL in plaats van 24uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Heeft u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden.